Pogosta vprašanja in odgovori - Mill WiFi

Vprašanja o grelnikih Mill WiFi

Vsi grelniki Mill, prodani do vključno sezone 2016/2017, so grelci 1. generacije.

Od sezone 17/18 bodo vsi proizvedeni mlini grelniki generacije 2. Zasnova bo ostala enaka, vendar bo PCB (tiskana vezja) nova, kar bo omogočilo novo funkcionalnost grelnikov WiFi:

Kalibracija grelnikov prek aplikacije Millheat
Vklopite / izklopite grelnike prek aplikacije Millheat
Dodajanje načina v vaših programih
Dodajanje neodvisnih grelcev
Pretvorba iz Celzija v Fahrenheit

Grelniki 2. generacije bodo združljivi tudi s protokolom WiFi 80211.b / g / n, medtem ko je generacija 2 združljiva z 80211.b / g.

Obstajata dva načina, kako ugotoviti, katere generacije je grelec:

1. Fizično na grelniku:

Če je vaš grelec v bližini, ga lahko ugotovite tako, da na grelniku poiščete naslednje:

Vsi grelci:

Nahaja se serijska številka:

– Serijska številka generacije 1 se vedno začne s SKAG

– Serijska številka generacije 2 se vedno začne s SKAH

Panelni grelci:

– Pod pokrovom zaslona so vsi grelci druge generacije označeni z “Generacija 2”. Prva generacija ne bo imela besedila pod pokrovom zaslona.

2. Preko aplikacije Millheat (samo grelniki WiFi)

Če je grelnik na drugem mestu, lahko to še vedno ugotovite v aplikaciji Millheat:

1. Odprite aplikacijo Millheat

2. Izberite prostor, v katerem je priključen grelec

3. Izberite “Seznam naprav”

4. Na seznamu izberite grelnik

5. Izberite gumb “Off”

6. Če imate grelec 1. generacije, boste prejeli naslednje sporočilo:

“Imate grelec z različico 1 in ta naprava ne podpira vklopa / izklopa naprave na daljavo. Prosimo, vklopite / izklopite ga ročno na grelniku z glavnim stikalom.”

Da, izdelek se imenuje Mill WiFi Socket, zaradi česar je vaš stari grelec pameten in ga poveže z aplikacijo Mill.
Ne. Grelniki morajo biti povezani z oblakom Mill, da lahko sledite vašim nastavitvam v aplikaciji Mill. Zato grelnikov ne morete priključiti na lokalno omrežje brez dostopa do interneta.

Da, na enak način kot v vašem domu. Vse, kar potrebujete, je Mill WiFi, WiFi usmerjevalnik in dostop do interneta na lokaciji. Ne potrebujete pesta ali zamenjave termostatov.

V aplikaciji Millheat lahko enostavno preklapljate med različnimi lokacijami na začetnem zaslonu.
Da. Grelec je kadar koli povezan z lokalnim omrežjem WiFi v vašem domu.

Grelnik lahko nadzorujete kjer koli na svetu (če imate WiFi ali 3G / 4G / 5G, kjer ste).
Vse nastavitve so shranjene v oblaku Millheat in se bodo samodejno sinhronizirale z grelcem, ko se bo moč (in internet) vrnila. Grelec bo sledil najnovejši registrirani temperaturi, dokler se moč (in internet) ne povrne.
Grelniki ne morejo slediti telefonski uri, ker bi povzročili težave, če bi potovali v drug časovni pas. Da bi se temu izognili, grelci upoštevajo čas v oblaku Millheat. Čas v aplikaciji Millheat lahko odstopa od časa v telefonu.

Če želite lokalno krmiliti grelec, naredite naslednje:

Prekini povezavo:

Pritisnite enkrat na gumb WiFi na nadzorni plošči grelca. To vam omogoča ročno nastavitev želene temperature (lučka WiFi na nadzorni plošči grelnika počasi utripa zeleno) z gumboma + in -.

Poveži:

Še enkrat pritisnite gumb WiFi na nadzorni plošči grelnika, da grelec znova povežete z oblakom Millheat (lučka WiFi na nadzorni plošči zasveti zeleno).
Grelec izgubi internetno povezavo z oblakom Millheat in z aplikacijo ne boste mogli upravljati grelnikov. Rdečo lučko lahko vidite tudi na indikatorju WiFi na nadzorni plošči grelca. Grelnik ne bo prejemal nobenih posodobitev iz aplikacije Millheat in bo sledil najnovejši registrirani temperaturi, dokler ne bo spet povezan.

Grelec se bo samodejno povezal z oblakom Millheat, ko bo internet spet vklopljen in bo deloval.

Opomba! Ne pozabite, da lahko z grelcem upravljate lokalno (kadar internet ni na voljo).

Pritisnite enkrat na gumb WiFi na nadzorni plošči grelca. To vam omogoča ročno nastavitev želene temperature (lučka WiFi na nadzorni plošči grelnika počasi utripa zeleno) z gumboma + in -.
Za daljši čas pritisnite gumb WiFi na nadzorni plošči grelca, da grelec znova povežete z oblakom Millheat (lučka WiFi na nadzorni plošči bo svetila zeleno).
1. Izklopite grelec (stikalo za vklop / izklop na desni strani grelnika)

2. Med ponovnim vklopom grelnika pritisnite gumb za nastavitve (če imate starejšo različico, bo gumb označen z F).

3. Oba gumba lahko sprostite, ko se zaslon ponastavi (lučke na zaslonu utripajo).

4. Grelec se bo zagnal pri standardni temperaturi 22 stopinj Celzija.

Vprašanja o uporabi aplikacije Mill

V Googlu Play so navedena dovoljenja, ki jih aplikacija potrebuje, ko prenesete aplikacijo Millheat, vendar lahko da nekoliko poševno sliko dejansko uporabljenih informacij, saj imajo precej široke kategorije. Spodaj je posnetek zaslona, ki ga boste našli med prenosom aplikacije:

Screenshot_20180212-135815.png 

Do česa dejansko dostopa aplikacija Millheat?

Fotografije / mediji / datoteke: aplikacija mora dostopati do datotek v telefonu, da jo lahko namestite v napravo Android. Do fotografij / medijev ni mogoče dostopati.

Informacije o povezavi WiFi: Aplikacija potrebuje to dovoljenje za povezavo naprav Mill WiFi z omrežjem WiFi

ID naprave in informacije o klicu: Google Play potrebuje ID naprave, da boste lahko uspešno prenesli in namestili aplikacijo. Informacije o klicu niso dostopne.
Sledite navodilom v spodnjem videoposnetku z vadbami, da v aplikacijo Millheat dodate nov grelnikhttps://vimeo.com/236039615

Umerjanje vam omogoča, da temperaturo grelnikov umerite glede na dejansko temperaturo v prostoru, ne da bi bili fizično prisotni.

Funkcija umerjanja zahteva, da imate grelnik generacije 2 Mill.

Funkcijo časovnika na neodvisni napravi lahko primerjate z običajnim časovnikom v telefonu.

Če želite nastaviti časovnik na neodvisni napravi, naredite naslednje:

  • V pregledu začetnega zaslona izberite, za katero neodvisno napravo želite nastaviti časovnik
  • Izberite “Timer”
  • Potisnite znak “+” v zgornjem desnem kotu
  • Nastavite časovnik:
  • Nastavite želeni čas in katere delovne dni ga želite uporabiti
  • Izberite, ali bo časovnik zavrnil, ali naj bo grelec vklopljen ali izklopljen
  • Izberite ime časovnika
  • Ko nastavite časovnik, izberite “Shrani”

Upoštevajte, da morate ustvariti dva časovnika, če želite, da se grelec samodejno vklopi ob 14. uri in izklopi ob 17. uri.

Da, sobo je mogoče spremeniti ali jo neodvisiti od sobe (samo za grelnike 2. generacije).

Spremenite sobo, na katero je priključen grelec:

V domačem zaslonu naredite naslednje:

  1. Izberite sobo, na katero je trenutno priključen grelec
  2. Na dnu zaslona sobe izberite “Seznam naprav”
  3. Izberite grelec, ki ga želite spremeniti v drugo sobo
  4. Izberite simbol “…”
  5. Izberite “Spremeni sobo”

Izberite sobo, v katero želite spremeniti, ali ustvarite novo sobo, tako da v zgornjem desnem kotu izberete znak “+”

Upoštevajte navodila v spodnjem videoposnetku z navodili za zamenjavo prostora, na katerega je priključen grelec: https://vimeo.com/235904717

Naj bo grelec neodvisen (neodvisna naprava):

Pri grelnikih druge generacije je mogoče tudi odstraniti povezavo s prostorom in narediti grelec neodvisnim (ne upošteva programa).

  1. Izberite sobo, na katero je trenutno priključen grelec
  2. Na dnu zaslona sobe izberite “Seznam naprav”
  3. Izberite grelec, ki ga želite spremeniti v drugo sobo
  4. Izberite simbol “…”
  5. Izberite “Odpovej sobo”
  6. Izberite “V redu”
  7. Grelec se bo prikazal v pregledu “Neodvisna naprava” na začetnem zaslonu.

Da, lahko.

Na začetnem zaslonu naredite naslednje:

  • Izberite naključno sobo
  • Na dnu zaslona izberite »Seznam naprav«
  • Na seznamu izberite grelnik
  • Izberite simbol s tremi pikami
  • Izberite “Spremeni sobo”
  • V zgornjem desnem kotu izberite simbol “+”
  • Napišite novo ime za novo sobo in izberite “Ustvari sobo”
  • Premaknite grelec nazaj v staro sobo s ponovitvijo korakov 1-5 in nato izberite sobo, v kateri je bil grelec prvotno.

Da, pri grelnikih druge generacije je mogoče grelnik obrniti prek aplikacije Millheat.

Na zaslonu grelnika v programu Millheat boste videli gumb IZKLOP, centriran na vrhu zaslona. Pritisnite gumb IZKLOP in grelnik se bo izklopil (za uporabo te funkcije morate aktivirati “krmilno napravo posebej”).

Ne. Grelec bo še vedno vklopljen in bo lahko dobil navodila. Na zaslonu bo prikazano “OF” in grelec ne bo ustvarjal toplote, ne glede na to, kako mraz v sobi postane.

Izklop je na voljo samo za grelnike 2. generacije.

Zdaj je mogoče deliti samo dele vaše hiše (če ne želite deliti vseh svojih sob).

Če želite deliti hišo ali sobo, sledite tem korakom:

  1. Na začetnem zaslonu izberite simbol s tremi pikami v zgornjem desnem kotu
  2. Izberite “Skupna raba hiše”
  3. Izberite “V redu”
  4. Vnesite e-poštni naslov osebe, s katero želite deliti svojo hišo ali sobo
  5. Izberite »Skupna raba celotne hiše« ali »Skupna raba posameznih sob«

Uporabnike lahko kadar koli odstranite tako, da izberete »Nastavitve« in »Uporabnik«.

Upoštevajte, da se skupna raba ne posodobi, zato morate, če so dodane nove naprave Mill WiFi, skupno rabo izbrisati in hišo dati v nadaljnjo skupno rabo, da bodo uporabniki, s katerimi imate hišo v skupni rabi, posodobili hišo.

Lahko. 

Na začetnem zaslonu lahko vidite registrirano temperaturo v sobah. Če imate na prostor priključenih več grelnikov, bo prikazana povprečna temperatura.

Grelnik je mogoče umeriti, če temperatura odstopa od dejanske temperature v prostoru.
Privzeto bo vaš grelec upošteval »Privzeti program«. Tega programa ni mogoče urejati ali brisati.
Ustvarite lahko lastne programe, ki bolj ustrezajo vašemu tedenskemu urniku. Če želite spremeniti, kateri program sledijo posamezne sobe, izberite »Privzeti program« (glejte sliko na desni strani). Prikaže se pojavni seznam. Povlecite levo ali desno, da pridete do programa, ki ga želite uporabiti za različne sobe. Potrdite tako, da izberete ime programa. Upoštevajte navodila v spodnjem videoposnetku z vajami, če želite spremeniti program, ki ga sledi soba: https://vimeo.com/236041548 Sledite navodilom v spodnjem videoposnetku z vajami, da vidite, kako lahko ustvarite in uredite program: https://vimeo.com/236037159
Če se želite izogniti spreminjanju programa samo zato, ker se nekega dne vrnete zgodaj, ga lahko namesto tega preglasite. Na voljo imate 4 načine:
  • Udobje
  • Spi
  • Proč
  • Izklopljeno
Ne pozabite, da lahko svoj dom ali sobo vedno nastavite na običajni način (simbol hiše). Grelniki bodo nato sledili dodeljenim programom za vsako sobo.

Preglasite lahko na različnih ravneh, odvisno od tega, kaj želite:

Preglasite svoj dom (vsi grelniki v vašem domu):
  • Na začetnem zaslonu aplikacije Millheat lahko vidite, v kakšen način je dom nastavljen v naslovu Sobe.
  • Izberite želeni način
  • Izberite, koliko ur naj traja preglasitev
  • Po koncu zahtevanega obdobja razveljave se grelniki v vašem domu samodejno vrnejo v običajni način (kjer sledijo dodeljenim programom)
Upoštevajte navodila v spodnjem videoposnetku z vajami, da preglasite program za celo hišo: https://vimeo.com/236046823

Preglasite enoposteljno sobo (in vse grelnike, dodeljene sobi):
  • Na zaslonu sobe, v kateri želite spremeniti način, boste pod naslovom »Preglasitev programa« našli štiri simbole.
  • Izberite želeni način
  • Določite, koliko ur naj traja preglasitev
  • Ko se zahtevano obdobje razveljavitve konča, se grelniki v izbrani sobi samodejno vrnejo v običajni način (kjer sledijo dodeljenemu programu).
Upoštevajte navodila v spodnjem videoposnetku z vajami, da preglasite program na ravni sobe: https://vimeo.com/236045341

Preglasitev enega grelca:
  • Poiščite grelec, ki ga želite preglasiti, v aplikaciji Millheat (v sobi izberite prostor, ki mu je dodeljen grelec, in izberite niz »niz« na zaslonu)
  • Izberite “krmilna naprava posebej”
  • Nastavite želeno temperaturo

Če želite izbrisati program, naredite naslednje:
  • Na začetnem zaslonu izberite “Programi”
  • Izberite program, ki ga želite izbrisati
  • Izberite “izbriši program”
Opomba! “Privzetega programa” ni mogoče izbrisati

Sledite spodnjemu video posnetku o brisanju programa:
 https://vimeo.com/236044650
Počitniški način je funkcija, s katero lahko preprosto nastavite vse grelnike, ki so povezani z vašim domom, na določeno temperaturo za določeno obdobje. To je dobra možnost, ko greste na dopust, namesto da ponastavite programe. Počitniški način lahko uporabite tudi, ko zapustite kabino ob koncu vikenda. Način počitnic aktivirate z naslednjimi koraki:
  1. Na začetnem zaslonu izberite ikono nastavitev (tri vrstice v zgornjem levem kotu).
  2. Izberite “način počitnic”.
  3. Izberite hišo, za katero želite aktivirati način počitnic, in izberite “next”.
  4. Nastavite datum in uro za dopust (začetek in konec).
  5. Aktivirajte “Počitniški način”.
  6. Nastavite želeno temperaturo za vse grelnike, dodeljene vašemu domu v času počitnic.
Obdobje počitnic lahko nastavite v prihodnosti, vendar hkrati ni mogoče registrirati več počitnic. Ko je način počitnic aktiven, vam domači zaslon sporoča, da je vaš dom v počitniškem načinu.
Sledite navodilom v spodnjem video posnetku, da aktivirate način počitnic: https://vimeo.com/236048135

Vprašanja o usmerjevalniku WiFi

Prepričajte se, da vaš WiFi distribuira signal b / g / n. Večina usmerjevalnikov to naredi samodejno in v tem primeru ni treba ničesar spremeniti. Stanje b / g / n lahko preverite z dostopom do usmerjevalnika prek računalnika.
Nekateri usmerjevalniki imajo dve različni omrežji. Prepričajte se, da ste povezani v omrežje 2,4 GHz.

Opomba! Pomembno je, da pri izbiri WiFi uporabljate omrežje 2,4 GHz!

2,4 Ghz omrežje (omrežje, na katero morate biti OB namestitvi grelnika priključeni)
Omrežje 5 Ghz (omrežje, s katerim NE smete biti povezani, ko nameščate grelec)
Po namestitvi lahko vaš mobilni telefon povežete s katerim koli omrežjem Ghz

Razlog, zakaj smo za modul WiFi izbrali omrežje 2,4 GHz, je vrhunski domet tega omrežja.

Nastavitve:

Če našega izdelka ne morete povezati z omrežjem wifi, je verjetno, da privzete nastavitve internetnega usmerjevalnika na Wi-Fi pasu 2,4 GHz potrebujejo nekatere prilagoditve.

Naši izdelki so združljivi z “vsemi” usmerjevalniki, vendar imamo izkušnje, da nekaterim usmerjevalnikom na trgu ni všeč IOT (stvari, ki gredo prek wifija, ne pa telefona, računalnika, tablic itd.). Zato včasih potrebujejo prilagoditve, da vse deluje.

Izdelki Gen2 zahtevajo naslednje nastavitve v omrežju Wi-Fi 2,4 GHz:

1) 2,4 GHz

2) 802.11b / g / n

3) Geslo WPA2 (šifriranje AES)

4) Kanal 10 (ali nižji)

5) pasovna širina 40 MHz

6) DHCP mora biti omogočen

Poleg tega je treba to prilagoditi, če imate usmerjevalnik ASUS ali Ubiquiti:

Pojdite na: Brezžični meni >> Zavihek Professional >> Pravičnost oddajanja. Onemogoči to nastavitev.

Ko so te nastavitve nastavljene, lahko izdelek ponastavite in znova vzpostavite povezavo. (Ponastavitev se izvede tako, da 5 sekund držite gumb wifi izdelkov)

Če v svojem omrežju uporabljate požarni zid:

Prepričajte se tudi, da so v požarnem zidu usmerjevalnikov odprta naslednja vrata:

TCP / IP

  • 5000 (http prehod, aplikacija s platformo)
  • 443.905 (https prehod, aplikacija s platformo)
  • 9100 (ravnotežje obremenitve naprave, ki se povezuje z oblakom)
  • 8000.9000.9004 (naprava se poveže z oblakom)
  • 9001 (potiskanje podatkov o napravi, cmd za nadzor naprave, aplikacija s platformo)
  • 80 (vse storitve tretjih oseb)

UDP:

  • 6689 (unicast v intranetu, naprava z oblakom prek usmerjevalnika)
  • 7689, 8689 (oddaja v intranetu, aplikacija z napravo prek usmerjevalnika)
Ni nujno. Dokler ima usmerjevalnik WiFi dovolj zmogljivosti za število aktivnih naprav in distribuira b / g signal, to ne bi smelo predstavljati težav.

Prepričajte se, da imate dovolj signala WiFi, kjer nameravate namestiti grelec. Ne pozabite, da je obseg signala WiFi na grelniku nižji od tistega, ki ga imate na primer pri mobilnih telefonih. Prepričajte se, da so grelec, telefon in usmerjevalnik WiFi med namestitvijo blizu.

Različni gradbeni materiali bodo vplivali na doseg WiFi usmerjevalnika. Na obseg signala WiFi vpliva zlasti vrsta materiala, iz katerega je hiša zgrajena (beton, lesena dela itd.)

Če pride do šibkega WiFi signala, priporočamo, da ga povečate z uporabo razširitvenega območja WiFi (repetitor / podaljšek), da zagotovite, da imajo grelniki stabilen signal.

Ne, vendar preverite, ali vaš usmerjevalnik WiFi oddaja signal 2,4 GHz in ali imate na voljo dovolj zmogljivosti za svoje naprave na usmerjevalniku.

 

Odpravljanje težav pri Mill WiFi

Če imate težave s povezovanjem grelnika Mill WiFi z aplikacijo Millheat, naredite naslednje:

Za določen usmerjevalnik WiFi glejte spodnji seznam:

  • ASUS
  • Apple Airport Express
  • Amplifi HD

O: Možne napačne nastavitve usmerjevalnika WiFi:

Grelniki 1. generacije komunicirajo izključno na 2,4 GHz in b / g načinu, medtem ko grelniki 2. generacije (serijska številka SKAH) komunicirajo na 2,4 Ghz b / g / n. Prepričajte se, da usmerjevalnik WiFi oddaja b / g signal. To lahko preverite z dostopom do usmerjevalnika WiFi prek računalnika. Če je to možnost, vklopite »Mešani b / g / n« in se prepričajte, da distribuira samo »b / g« (ko končate namestitev, lahko spremenite nazaj na b / g / n)
Nekateri usmerjevalniki oddajajo dve različni omrežji:
2,4 Ghz omrežje (omrežje, na katerega morate biti pri namestitvi grelca priključeni)
Omrežje 5 Ghz (omrežje, s katerim NE smete biti povezani, ko nameščate grelec)

Poskusite priključiti grelec, ko ste izvedli te spremembe (ne pozabite ponastaviti grelnika, preden ga poskusite povezati).

B: Poskusite ponastaviti grelnik Mill:

Izklopite grelnik Mill (stikalo za vklop / izklop na desni strani grelnika).
Med ponovnim vklopom grelnika pritisnite gumb za nastavitve
Ko se zaslon ponastavi, lahko sprostite oba gumba (lučke na zaslonu utripajo).
Poskusite priključiti grelec na aplikacijo Millheat.

C: Preizkusite alternativni način namestitve v aplikaciji Millheat:

Aplikacija Millheat ima tudi alternativni način namestitve, ki ga lahko preizkusite. Vodič za namestitev najdete v aplikaciji Millheat:

Na začetnem zaslonu izberite ikono nastavitev (tri vrstice v zgornjem levem kotu).
Izberite »Nadomestna konfiguracija WiFi« in sledite navodilom.

D: Odpravljanje težav s dostopno točko (samo za generacijo 1):

Če vam nobeno od zgornjih navodil ne pomaga, se moramo prepričati, ali je težava v modulu WiFi grelnika ali je v vašem usmerjevalniku WiFi prišlo do napake v nastavitvah. Za odpravljanje težav lahko poskusite uporabiti drug mobilni telefon kot “skupni internet / dostopno točko”. Če želite to narediti, naredite naslednje:

Za ustvarjanje »skupnega interneta / dostopne točke« uporabite drug mobilni telefon
Povežite mobilni telefon, s katerega ste prenesli aplikacijo Millheat, v »skupni internet / dostopno točko«, ki ste ga pravkar ustvarili.
Odprite aplikacijo Millheat in izberite »Dodaj grelec« ter sledite navodilom
Če se lahko povežete z grelcem, ni težav z modulom WiFi v grelniku, napaka pa se nahaja v nastavitvah usmerjevalnika WiFi.
Če se ne morete povezati z grelcem na »skupnem internetu / dostopni točki«, se obrnite na trgovino, kjer ste izdelek kupili.

Opomba! Doseg signala WiFi na grelniku je nižji od tistega, ki ga imate na primer pri mobilnih telefonih. Prepričajte se, da so grelec, telefon in usmerjevalnik WiFi med namestitvijo blizu. Če imate šibek signal WiFi, priporočamo, da ga povečate z uporabo razširitvenega območja WiFi (repetitor / podaljšek), da zagotovite, da imajo grelniki stabilen signal.

Če želite napravo Mill WiFi povezati z napravo Amplifi HD, naredite 1 spremembo (aktivirajte “Ločen WiFi SSID). Naredite naslednje: 1) Kliknite sliko vašega Amplifi HD na začetnem zaslonu aplikacije Amplifi, da odprete “Nastavitve” 2) Kliknite na “Wireless”
3) Aktivirajte “Ločen WiFi SSID”. Ne pozabite shraniti s klikom na kljukico v zgornjem desnem kotu
4) Nato svoj pametni telefon (tistega, na katerem je nameščena aplikacija Millheat) povežete z novim WiFi omrežjem: “XXXXXXXX-2G” (to omrežje WiFi ima enako geslo kot vaš prvotni netwrok)
5) Nato odprete aplikacijo MIllheat in povežete svojo napravo Mill WiFi Prosimo, upoštevajte! Po uspešni povezavi z napravo Mill WIFi funkcije »Ločen WiFi SSID« ne morete deaktivirati, lahko pa pametni telefon spet povežete z običajnim omrežjem WiFi.

Številni usmerjevalniki ASUS WiFi imajo nekaj, čemur pravijo “pravičnost v času”, zaradi česar ne morete povezati naprave Mill WiFi.

Za uspešno povezavo naprave MIll WIFi sledite tem korakom.

Pojdite na: Brezžični meni -> zavihek Professional -> Fairtime Fairness -> Deactivate Airtime Fairness

Na nekaterih Asusovih usmerjevalnikih je funkcija, imenovana “Smart Connect”, ki prisili WiFi naprave na 5 GHz, če je moč signala dovolj močna. To lahko povzroči težave pri enotih Mill, ker 5 GHz trenutno ni podprt. Priporočamo, da to funkcijo deaktivirate, ko poskušate povezati naprave za rezkanje, funkcijo lahko znova aktivirate, ko je naprava za rezkanje uspešno priključena.

Če želite napravo Millheat povezati z napravo Apple Airport Express, morate malo spremeniti napravo Apple. Naredite naslednje:

1) Z orodjem “Airport Utility” poiščite usmerjevalnik WiFi

2) Izberite svojo napravo Apple Airport Express

3) V pojavnem oknu, ki se prikaže, kliknite “Uredi”

4) V meniju kliknite “Wireless” in nato “Wireless Options”

5) Uredite “Radio Mode”, tako da izberete “802.11a / n – 802.11b / g”

Opomba! Ko priključite napravo Millheat, ne preklopite nazaj na “802.11a / n – 802.11b / g / n (samodejno)”

Vprašanja o aplikaciji Mill

Neodvisna naprava je grelec, ki ni povezan s prostorom v aplikaciji Millheat.

Neodvisne naprave ne bodo upoštevale programa, ker ni povezan s sobo. Namesto sledenja programu ga lahko nadzorujete s funkcijo časovnika, ki omogoča vklop in izklop grelnika.

Vse vrste grelnikov WiFi se lahko uporabljajo kot samostojne naprave, vendar grelec mora biti generacije 2.

Sledite navodilom v spodnjem video posnetku, da v sobo dodelite neodvisno napravo:
 https://vimeo.com/235875733

E-poštni naslov, na katerem je registriran vaš uporabniški račun, lahko spremenite v nekaj preprostih korakih v aplikaciji Millheat:

Na začetnem zaslonu naredite naslednje:
  1. Pojdite na nastavitve tako, da v treh vrsticah izberete simbol
  2. Izberite “Osebni podatki”
  3. Izberite “Spremeni e-poštni naslov”
  4. Vstavite nov e-poštni naslov in izberite »Pridobi PIN«
  5. Dvignite PIN v nabiralnik in ga vstavite
  6. Pritisnite OK

Da. Z lahkoto lahko preklapljate med svojimi lokacijami na vrhu začetnega zaslona v aplikaciji Millheat (glejte spodaj): Ni vam treba ustvarjati novega uporabnika, če imate na primer grelnike Mill WiFi doma in v svoji kabini. Vse svoje domove nadzorujete z istim uporabnikom. Sledite navodilom v spodnjem videoposnetku z vadnicami za preklop med hišami: https://vimeo.com/236053323
Dodajanje uporabnika:
V zgornjem desnem kotu začetnega zaslona izberite ikono s tremi pikami. Videli boste meni, kjer boste izbrali »Share House«.
Opomba! Tisti, s katerimi si delite hišo, lahko nadzorujejo vse grelnike v hiši, ki si jo delite. Hišo lahko nadzorujejo na enak način kot vi. Upoštevajte navodila v spodnjem videoposnetku z vajami, če želite deliti hišo: https://vimeo.com/236050205 Odstranjevanje uporabnika:
  1. Na začetnem zaslonu izberite ikono nastavitev s tremi vrsticami v zgornjem levem kotu.
  2. V meniju »Nastavitve« izberite »Uporabniki«
  3. Izberite hišo, ki jo želite urediti
  4. Izberite »Odstrani skupno rabo« za osebo, ki ji ne želite več dostopati do hiše.
Za odstranitev uporabnika iz aplikacije Millheat sledite navodilom v spodnjem videoposnetkuhttps://vimeo.com/236047510
 
Da, vendar le, če jim omogočite dostop do nadzora vaših grelcev prek aplikacije Millheat.

Izberite »Skupna raba hiše« in vnesite e-poštni naslov osebe, ki ji želite omogočiti dostop (NAPOTILO! Ne pozabite, da mora oseba najprej registrirati uporabnika v aplikaciji Millheat z e-poštnim naslovom, na katerega pošljete povabilo).

Upoštevajte, da na povabilo delite samo eno lokacijo. Če želite deliti več domov / lokacij, boste morali postopek skupne rabe ponoviti za vsako hišo.

Opomba! Tisti, s katerimi si delite hišo, lahko nadzorujejo vse grelnike v hiši, ki si jo delite. Hišo lahko nadzorujejo na enak način kot vi.

Odstranite uporabnika od doma:
  • Na začetnem zaslonu izberite ikono s tremi vrsticami v zgornjem levem kotu.
  • V meniju »Nastavitve« izberite »Uporabniki«
  • Izberite hišo, ki jo želite urediti
  • Izberite »Odstrani skupno rabo« za osebo, ki ji ne želite več dostopati do hiše.
Preverite, ali e-poštno sporočilo s kodo PIN ni v mapi z vsiljeno pošto.

Zavedajte se, da morate e-poštni naslov vnesti samo, preden izberete »Pridobi PIN«. Izbrano geslo boste vnesli, ko boste po e-pošti prejeli kodo PIN.

Na dnu zaslona za prijavo izberite »Registracija« in sledite navodilom:

  1. Vpišite svoj elektronski naslov
  2. Izberite “Get PIN”
  3. Vstavite kodo PIN, ki jo prejmete na e-pošto
  4. Vnesite izbrano geslo za prijavo za aplikacijo Millheat
  5. Izberite “Naprej”
  6. Vnesite svoje ime in zaključite registracijo.
Za uporabo aplikacije Millheat veljajo naslednje minimalne zahteve za OS:

iOS:

Različica 8.0 ali novejša (upoštevajte, da za uporabo aplikacije Millheat potrebujete iPhone 5S ali novejšo različico. To zahteva Apple in starejših modelov žal ne moremo podpirati)

Android:

Različica 4.2 ali novejša
Aplikacijo Millheat lahko brezplačno prenesete v App Store (za naprave Apple) in Google Play (za naprave Android).

Poiščite: Millheat

Sistemske zahteve:

iOS: različica 8.0 ali novejša (upoštevajte, da za uporabo aplikacije Millheat potrebujete iPhone 5S ali novejšo različico)

Android: različica 4.2 ali novejša

Varnost Mill WiFi

Vsaka interakcija med grelcem in oblakom uporablja šifriranje (CBC AES), da se prepreči kršitev prenosa podatkov v oblak. To je skrivni algoritem simetričnega ključa za šifriranje. Da bi zagotovili, da šifriranje ni vdrto, se skrivni ključ na strani grelcev interaktivno dinamično pogaja in posodablja v oblaku, da se zmanjša nevarnost vdora.

Nadalje se vaše osebno geslo za aplikacijo Millheat vodi prek protokola https, ki zagotavlja, da geslo ni razkrito v komunikaciji z oblakom.

Vsa komunikacija med aplikacijo Millheat in grelnikom poteka v našem strežniku na spletnem mestu AWS (Amazon Web Services) v Evropi.

Za pogosta vprašanja in odgovore preostalih Mill grelnikov obiščite namensko podstran, kjer boste našli vse potrebno.