Garancija pokriva le napake, ki izvirajo iz podjetja Mill. Kupec torej ne bo imel veljavnega garancijskega zahtevka, če je okvara posledica okoliščin, kot so naslednje:
Da bi se izognili dvomu, ta garancija stranki ali kateri koli tretji osebi ne daje nobene pravice do odškodnine, odškodnine ali kakršnega koli znižanja cene. Mill v skladu s to garancijo ne bo imel nikakršne obveznosti za kritje kakršnih koli izgub, ki jih povzroči stranka ali katera koli tretja oseba.
Ti garancijski pogoji veljajo samo za stranke, ki kupujejo izdelke prek pooblaščenih prodajalcev Mill. Popravilo ali zamenjava v okviru te garancije ne povzroči podaljšanja garancijskega obdobja ali začetka novega garancijskega obdobja. Vendar bo preostali del garancijskega obdobja še vedno veljal.
Ta garancija ne omejuje in ne vpliva na kupčeve pravice in pravna sredstva v skladu z veljavno obvezno zakonodajo.
Prodajalec bo obravnaval garancijski zahtevek v imenu Milla. Če želite vložiti zahtevek po tej garanciji, sledite spodaj opisanim korakom.